Returnare

Dorim sa fii pe deplin multumita de produsele fShoes, insa daca din orice motiv acest lucru nu se intampla, ai intotdeauna posibilitatea de returnare.

Daca produsele primite nu sunt in stare perfecta sau nu vi se potriveste marimea, atunci noi va vom schimba GRATUIT produsele! Se schimba gratuit doar marimile consecutive. Contactati-ne pentru a va ajuta sa efectuati returul GRATUIT!

In cazul in care doriti schimbarea unui produs cu un alt model sau doriti restituirea banilor atunci taxele de transport vor fi suportate integral de dumneavoastra!

Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat (sa aiba etichetele originale fShoes precum si documentele care l-au insotit – factura/ bon fiscal, sa nu fie purtat sau deteriorat). La primire coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat. Va rugam sa ne trimiteti coletul prin orice firma de curierat rapid. Nu primim retururi prin serviciul de coletarie al Postei Romane.

Daca produsul cu care doriti sa-l inlocuiti pe cel initial este mai scump, veti plati diferenta de pret. Daca va fi mai ieftin noi va vom rambursa diferenta.

Rambursarea banilor se face in maxim 14 zile de la primirea coletului si a contului bancar in care doriti sa vi se ramburseze banii.

Contactati-ne pentru suport la 0744.374.637 sau pe sales@fshoes.ro

Returnarea termeni si conditii

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

fShoes. va inapoia contravaloarea comenzii in 14 zile de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de fShoes.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Procedura de retragere din contract

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza fShoes. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular anexa din O.U.G. 34/2014 sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail sau fax). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

Obligatiile care revin fShoes.

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 14 zile lucratoare de la receptionarea produselor.

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt inmanate fShoes. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Contactati-ne pentru suport la 0744.374.637 sau pe sales@fshoes.ro